?

Log in

 
 
26 September 2010 @ 12:24 am
NEWS Live!Live!Live! 25/9/2010 !!! Tokyo Dome  


SUPER HAPPY DAY!!!!
yay!!!!
went to NEWS' Concert in Tokyo Dome today!
and with 2 friends i met over LJ  decemberpie  and her sister

it was just PLAIN AWESOME!!!!!
it's really late now so i'll write more about this later. There are also some parts of it other ppl have shared.

 

Basically
1. they announced of their new single on Nov 3!!! YAY !! Ryo's birthday!!! and they were all pushing Ryo to tell us the name of the single, and Ryo was soooo shy and kept telling others to do it...and they all rounded up against him >< o the scene was soo cute ^^, and then they performed the new song!!! FIGHTING MAN!
a really upbeat song!

2. lots of fan service from Ryo (why am i always talking about Ryo >< lol)
(1) in the beginning song, Ryo was already hugging and turning at Pi when he was singing
(2) Massu tried embracing Ryo in one song, forgot which
(3) encore part: Ryo totally gave a long kiss on the right cheek of massu, and then licked? him. LOL, then helped him wipe it with his towel whilst he was giving us that dorky all teeth smile.

3. MC, Ryo and Massu were totally owning this MC!!! i can't believe how much Ryo talked!! and basically he and massu were conversing among themselves!!! (oooo...Ryomassu Rabu!)

4. Ryo's solo was SPECTACULAR !! (of course :)  but he was soooooooooo cute!!!!
he sang K8's LIFE~ and then played a cool phrase on his guitar , made a mistake on his first try and showing his cute shy smile, asked us to let him try again .^^, then sang that "I LOVE U" song, and he was rolling his eyes and opening them so wide! that dorky look again XD

5. When they got on those balloons to fly around, Ryo was super high! kept shaking the basket and jumping and stuff whilst the others were much more cautious XD (it's alrite Ryo, if u fall down i will catch u ><)
Ryo is so cute when he's in his high times.

ok, about it for now!
i'll come back to detail it when i get the time!

sorry about being totally Ryo biased!!!!

 And some pics :)






Extra: went to a restaurant nearby and saw this on the way, we got so excited and had to take a pic!!


<NEW>  yamapi85 
has kindly translated the MC
pls see the MC report here!!
 
 
Current Location: Tokyo
Current Mood: crazycrazy
Current Music: Fighting MAn!
 
 
 
crazyfaucetcrazyfaucet on September 25th, 2010 04:46 pm (UTC)
awww he's so cute =D Yay! Ryo-chan biased mini-report ^_^ thanks!

OHHH! new single! -jumps up and down-(x2)Awesome !
momopiimomopii on September 25th, 2010 04:49 pm (UTC)
wow. .arigatou^^
ryo-chan is so cute ne^^
Ryo.Chanjapanfans on September 25th, 2010 04:49 pm (UTC)
oh i wish i was there too --"
u r so lucky to watch news`s concert \^o^/
and i want to see that dorky look ><"
soo cute ryo chan (L)
cheekmunk: RyoPicheekmunk0409 on September 25th, 2010 04:51 pm (UTC)
Wow, the dome and LIVE sign looks amazing! Glad to have more fanservice from Ryo:)
Lams: NEWSyayapapayaa on September 25th, 2010 04:54 pm (UTC)
RYOMASSU FTW!!!!!!!!
I've been flailing over that simple fact that Ryo kissed Massu for the past hours xD

Thanks for this!
Haru: ryo01lil_footprints on September 25th, 2010 05:01 pm (UTC)
kyaaa~ ryo is so cute. thanks for sharing ^^
micellemarkes: ryochanmicellemarkes on September 25th, 2010 05:16 pm (UTC)
ryo-chan is really hyper! and ryomassu love! *dies*
uwa, i'm so envious. i wish i could watch it too.

thank you for sharing! :)
pigs-canflyypigs_canflyy on September 25th, 2010 05:17 pm (UTC)
thanks for sharing♥ sounded awesome.

AND YAY RYO SANG HEAVY ROTATION HAHA. so adorable:D
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 01:59 am (UTC)
was that song called Heavy rotation???

i was having a hard time thinking what that "I LOVE U...I MISS YOU" song was...
i've heard it somewhere but can't remember.. >
pigs-canflyypigs_canflyy on September 26th, 2010 02:12 am (UTC)
i think it is LOL. he sang it at the osaka cons too. it's heavy rotation by akb48.
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 02:34 am (UTC)
ok.... >< haha

does that mean Ryo's an AKB48 fan ?!

(already imagining him drooling over their photo books >__
Maki Tegoshi/Yuya's wifeytegoshidaisuki on September 25th, 2010 05:17 pm (UTC)
Uwaaa !! so cute ryo chan !! thanks for sharing ! and ur so freakin lucky to be there or let me say ur lucky to put ur legs on that ground !>.< :D hope i'll be there once too >_______<'
kanjani_loverkanjani_lover on September 25th, 2010 05:23 pm (UTC)
waaaaaaaaa~ sooo lucky "><

thank u
Jewel-chanryo1111 on September 25th, 2010 05:26 pm (UTC)
alot of RYO vhan yaaaay
ryomassu<3333
thanx so much
chynn23chynn23 on September 25th, 2010 05:46 pm (UTC)
OH! Thank you for this short but cute fanrepo~ and it's Ryo-chan biased! LOL! XDv

OMG, my heart unexpectedly went dokidoki reading all those ryomassu moments! Just want to yell KYAAAAA!!? >///<

Thanks again~ hope to hear more from you! <3
milalalamimilalalami on September 25th, 2010 06:01 pm (UTC)
RYOMASSU xD
THANK YOUUU
nara_heiwanara_heiwa on September 25th, 2010 07:08 pm (UTC)
waaaa Ryomau rabu *-----*
yey!!!!
i loved it to hear this
tank u very much *----*
i want to know more about it xD
patzyness_07patzyness_07 on September 25th, 2010 07:38 pm (UTC)
Thank you very much for sharing your experience in concerts to us! I especially love it since it is Ryo-biased...So I am able to know many details about how was him during the concerts...

Anyway, regarding the Ryomassu, I remember in a mag interview there was a fan who asked Ryo why him and Massu are not close...He said that he'll try to get closer to Massu now...I didn't know he plan to be that close to Massu...KISSING and LICKING!

And then, Ryopi love! Surely, Ryo in high spirits is totally adorable and the cutest!

Sorry for long comment...I just got excited reading your report...
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 02:02 am (UTC)
haha, i definitely adore long comments!! :)

glad u enjoyed the little parts.
lghtlght on September 25th, 2010 08:15 pm (UTC)
i love this mini report
thx for sharing
awww ryo chan is getting closer to massu ^_^
soooooooo cute, love him and all news
thx again
decemberpie: Ryodecemberpie on September 25th, 2010 09:25 pm (UTC)
Hehe, yeah. He said "suki, suki" to Yamapi right in the beginning there! XD

<3
decemberpie: *twitch*decemberpie on September 25th, 2010 09:29 pm (UTC)
Oh,I also actually thought that if he fell down the whole arena would go *gasp*... of course!

He was crazy! XD
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 02:04 am (UTC)
did he!!?????

YAY!!!!!!

still Ryopi is my favourite!!!

there was Tegomass and Koyashige duets, i hope in the future there would be a Ryopi one!!!!!! >________________
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 02:05 am (UTC)
o ya, Ryo was super high during the balloon part ^___^
yamapi85yamapi85 on September 25th, 2010 09:30 pm (UTC)
Thank you for your report!!(^___^)y
So happy to read about member-ai!!(*.*)
And RyoMassu kiss is a must see!!!(>.<)
Thanks for the lovely pics too!!
Have a great trip in japan!!(^__^)y
yttenaidyttenaid on September 25th, 2010 09:46 pm (UTC)
Thanks for the report >.< so many great news!!!
Ryo embarrassed is so cute ^-^!!! And RYOMASSU owning the MC O.O watch out Kei-chan ;D and OMG the kissu ♥♥♥
Thanks for sharing and thanks for the great pics ;D
smilingmaram on September 25th, 2010 09:59 pm (UTC)
THANK YOU FOR SHARING!!!
^^v
baby, listen to the happy music: baby listen to the happy music~yamapearl on September 25th, 2010 10:13 pm (UTC)
thank you very much for this =)/
nanae_chan: waa Tegonanae_chan on September 25th, 2010 11:10 pm (UTC)
cute report!!

thanx!!
uhhh...so happy to know Ryo-chan being hyper, funny n dorky as well >.
tegolottegolot on September 25th, 2010 11:29 pm (UTC)
OMG!!!! REALLY, IM GOING CRAZY BECAUSE OF YOU RYO-CHAN!!!!!! WHAT HAVE YOU EATEN WHY YOU'RE SO HIGH???!?!?! XDXD i also heard that Ryo-chan confess his love to Pi during weeeek saying "Pi daisuki, daisuki" is that right???? wattttttaaaaaaa~~ *dies*

ooppps before i die, THANKS FOR SHARING! looking forward to a more detailed report :D

ok now im *DIED*
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 02:07 am (UTC)
i don't remember seeing that >__< maybe i was looking somewhere else (hammering my head right now!!)
but decemberpie who went with me (look above for her comments) said Ryo said "suki suki" to Pi while he was hugging him in the beginning XP
tegolottegolot on September 26th, 2010 10:14 am (UTC)
ahahahaha!!! why did you let that moment!!!!!!! XDXD well that's ok. *pats*
ohhhhh... shocks!!!! and and they said that there's camera around???????? is that mean..........O___O kyaaaaaaa~~~
★geekyoldme: ARASHI!geekyoldme on September 26th, 2010 12:08 am (UTC)
AWWW AWESOME! I should have went and ignore school! T.T lols. AHH RYO & GACHAPIN!! XD

Thanks for sharing!
fechan_newsfechan_news on September 26th, 2010 12:12 am (UTC)
i love hyper Ryo-chan!!! it's mean he is very happy & super excited... X3, so cute...

thanks for the report & photos, it's mean a lot for me...

XD!!!
callmejandoecallmejandoe on September 26th, 2010 01:36 am (UTC)
darn i miss my ryopi!! but thanks for this random (ryo)biased report, its awesome :D
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 02:36 am (UTC)
i miss Ryopi too
too bad Pi is just tooo polite these days, doesn't really initiate anything compared to the over high Ryo >__
pala4erpala4er on September 26th, 2010 02:10 am (UTC)
yey!!

can't wait...tuesday....i'm totally in it!!
THEM...alive!!

yey!!
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 02:37 am (UTC)
good for u!!!
i couldn't attend their last concert tho ><

too bad...
Nouf ☺: lollipop boy ♥ryoislove on September 26th, 2010 03:44 am (UTC)
awwwww lots of ryomassu love ♥♥ and hyper-ryo is amazingly very very very CUUUUUUUTE x333♥ I just love this kid xD
thank you for this little report!
feryukiferyuki on September 26th, 2010 03:52 am (UTC)
*w*
Kawaii!!! Ryo is so cute *w*
thankyou for your mini report ^^

I also Love Ryo so I've decided to add you as friend :D
feryukiferyuki on September 26th, 2010 04:08 am (UTC)
*O*
Kawaii!!!!! Ryo-chan is so cute *w*!!!
Thank you for your mini fan report ^^

PS: I also love Ryo!!!!
I'm going to add you as friend :D
feryukiferyuki on September 26th, 2010 04:10 am (UTC)
sorry for the second comment, my iternet says "Error" ,for that reason I wrote again D:
tellytellytellytelly on September 26th, 2010 03:27 pm (UTC)
haha!!!thanks for friending me!

YAY!!! fellow Ryo lover!!!!!

RYO is the BEST guy on this world!!!!!!!!!


nishkidonishkido on September 26th, 2010 04:42 am (UTC)
thanks for sharing.
love cute ryo chan.
aka_hanachanaka_hanachan on September 26th, 2010 07:27 am (UTC)
Yayyyy for NEWS new single!
The release date is on RYO's birthday!Such a big & happy NEWS!!=')

Ryomassu couple is so cute!!hahaha!Ryo licking Massu's cheek,OMG! I can't imagine it.Hope this scene will be on DVD*smacked* LOL!

Thanks for this report!I'm happy to hear that you were really enjoying their concert(^^)v
yppahoilcyppahoilc on September 26th, 2010 12:07 pm (UTC)
waaaa ><
he's soooooooo adorable ♥♥♥
thank you so much :DDD
chasing spring; chasing the light: yellow rangerchasing_spring on September 26th, 2010 12:42 pm (UTC)
So freaking cute! I am so completely jealous!

I was totally aw-ing through the report x3 Ryo just gets more adorable and more comfortable with himself with age. RyoMassu is the cutest thing ever! I want to hear of new shopping adventures between them two hehe.

Thanks for mini-report!
◈¯`•.☆ јάđσ тάή }jado_tan on September 26th, 2010 02:59 pm (UTC)
Really feel that I'll be crying while and read what I wrote about the Ryo Chan
I think he delights in the torture of girls
When he smiles and makes some kindness in his actions >.<"
I really I'm going crazy because of him ♥



Thank you very much for the report
lybrint: pic#86636840lybrint on September 26th, 2010 04:33 pm (UTC)
Uwahhh~ Suggoii~
Kawaii Ryo-chan >_< suki ^^

Thanks 4 u're bias report...I totally adore it ^_^ It's so cute.
Love to see him hyper on stage ne...RyoPi doki doki n with Massu rabu rabu ne ^__^ can't wait to see the scene...Glad that u can watch the concert live with the Ryo dorky smile n his naughty act on stage ne...huhuhu T_T I just can wait 4 DVD came out...FAST...

Again, thanks 4 jealousy me with u're great report ne ^_^